lauantai 15. tammikuuta 2011

Elämän polut jatkuu..

SAUNALAHDELLA oli tärkeintä, että pahvi kotelo löytyy, kuin se, että minulle saada netti toimivaksi! 


Vein heidän pyynnöstä nettitikun lähimpään huoltoon 27.12.2010, kun sitä ei saanut toimimaan, että se ei joka päivä heittäisi pois netistä, kuten juuri samaisena päivänäkin kun yritin hoitaa pankki asioita, niin ei muuta kuin nettiyhteys katkesi.


Toimittaessa mokkulan huoltoon, sain siitä vain paperin todisteeksi, että olin sen sinne jättänyt, mutta mitään ei osattu kertoa milloin sen kenties saan?


Ei annettu tilalle nettitikkua, vaan jouduin kokonaan olemaan ilman nettiyhteyttä ja niinpä piti alkaa ravata ympäri kaupunkia, että mistä kirjastosta sattuu saamaan ajan käydäkseen hoitamassa nettiasioita, kuten pankki, sähköposti, fb, jne.


Kyselin sähköpostilla kun ei mitään kuulunut mokkulasta ja vuoden vaihde jolloin on vielä enemmän asioita hoideltavana netissä ja enhän voinut tietää, että se mokkula piti sinne jättää tallentavaksi!


Jälleen menin kirjastoon la 15.1 lähettämään viestiä, että milloin on tarkoitus se saada asiakkaan käyttöön?


Sen jälkeen aloin vielä siinä tarkistamaan sähkö postia jossa oli useita satoja, niin huomasin, että sinne oli Rovaniemen Elisasop laittanut viestin, siis nettiin, vaikka se tiedettiin, että minulla ei ole netti toiminnassa.


Viestissä kaivataan minulta mokkulan pahvista koteloa ja lainamokkulan palauttamista samalla, siis lainamokkulan jota en ollut edes koskaan saanut, puhumattakaan sitä, että miten olisi asiakkaalle tärkeää, että netti toimisi, ei lainkaan mainita.......kerrotaan vain myös se, että mokkulani on edelleen maahantuojalla...


Haen kotoa pahvisen kotelon ja saamani tekstin ja menen kyseiseen Elisan myymälään, jossa saan odotella kun paikalla on vain yksi myyjä ja myös yksi asiakas, jolle myyjä vain pyörittelee hänen korttiaan.....jota jäi vielä minun lähtiessäkin jahkailemaan..


Vihdoin paikalle tuli toinenkin myyjä ja aivan sama, joka otti vastaan minun nettitikun silloin 27.12.2010.


Kysyin, että miten he luulevat minun sillä pahvisella kotelolla tekevän kun en oikein sillä pääse nettiin ja minulle olette ainoastaan antaneet pelkän paperin jossa yhteys tiedot ja jossa painotitte puhelin numeron tärkeyttä, että mihin he voivat soittaa?


Niin hän vain sanoi, että " se pahvi kotelo on siksi tärkeä, että sen minun vanhan mokkulan voi sitten myydä seuraavalle asiakkaalle". Siis sen joka on viallinen, myydään uutena seuraavalle asiakkaalle? HUH!


Lopuksi sain uuden nettitikun tilalle ja samalla siihen laitatin sirun koska olin jo sen takia monet kynnet katkonut ja sen hän laittoi....


Siinä sitten kävi muitakin asiakkaita, mutta lähtivät pois kun kuulivat millaista palvelua siellä oli! 

4 kommenttia:

Rita Vähäkuopus kirjoitti...

Tällaista on SAUNALAHDEN PALVELUT ja juuri ne millä mainostetaan, että kuinka tulee säästöä kun heiltä hankkii sellaisen nettitikun!

Minulle siitä on tullut pelkkiä kuluja ja huomattavasti enemmän kuin edellisellä laitteella, joka oli kun tuota kyseistä puhelimella heidän markkinoiva nainen, myydessä painotti!

Etää se on aivan huuhaata!

Tarjuska kirjoitti...

Tervehdys. Vastaavia kokemukia palvelusta on Soneralta. En pääse irtisanomaan sopimustani, sillä olen tehnyt nopeusmuutoksen tuossa välissä. En ole kuitenkaan saanut luvattua kahdeksaa magaa, vaan netti toimi alle yhden magan nopeudella. Jouduin purkamaan uuden palvelijantarjoajan nettiyhteystilaukseni ja Sonera epäili jatkuvasti oman koneeni ja liitäntäni toimimattomuutta. Viimein joku palveluhenkilö näkikin, että modeemissa on vikaa.Sain uuden modeemin, vaan nopeus nousi sillä noin megan verran. Täytyy odottaa kesäkuuhun ja sitten voin vaihtaa palveluntarjoajaa. Saunalahtea ajattelin, mutta enää en ole siitäkään varma. Tosin tuo Saunalahden prepaid-mokkula toimii ainakin mökillä ja se on siitä hyvä, että sinne voi ladata aikaa tai rahaa ja kuluu vain käytettävä osuus eikä mitään kk-maksuja, kuten Soneran nettitikussa. Me ollaan maksettu parissa vuodessa siitä jo kohta 350 euroa, eikä edes toimi kotona, eikä mökillä. Ei vaan ole voinut irtisanoa tai olisi joutunut maksamaan kk-maksut sopimuskauden ajalta. :( Tarkoitus on saada vain tilaavia asiakkaita. Ei sillä sitten niin väliä, vaikka palvelut ei pelaisi. Itse odotin kaksi kuukautta Soneran vikapalvelun vian korjaamista. Oudon hidasta palvelua. Paljonkohan kului minultakin palvelupuheluihin rahaa, kun sai jonottaa linjalla ja sai tyhjentäviä vastauksia. :(

Rita Vähäkuopus kirjoitti...

Kyllähän silloin kun vie huoltoon nettitikun pitäisi siellä tietää, että henkilö on varmennin kiinni saatavissa kännykällä ja kun se vartavasti kysyttääkin, just siksi, mutta, ei oikein mene perille.....

Rita Vähäkuopus kirjoitti...

Kiitos Tarjuska kommentistasi!

KYYNELTEN TARHA

  KYYNELTEN TARHA Käy   välillä  kyyneleet   kuiviin😢 kun   noita  uutisia katselee. Ei   riitä  nästuukit   nekään on  haettava  ...