OPERAATTORIT; Sonera ja Saunalahti molemmat ovat erikoistuneet julkaisemaan asiakkaiden salaisia yhteystietoja!
Heitä ei näytä pysäyttävän mikään!
Heiltä annetaan ohjeita, että pitää itse huolehtia, mitä siellä on heillä julkaistu.
Eli asiakkaan pitää päivittäin käydä tutkimassa, omia yhteystietoja, että mitä he nyt ovat innostuneet ajankuluksi tietoja, itse kenestäkin julkaisemaan!!!
Ei ole ihme jos he eivät kerkiä muuten enää vastaamaan muihin sattuneisiin ongelmiin, kun yrittää ottaa yhteyttä?
Ja tästä vielä veloitetaankin, siis salaisista yhteydentietojen jakamisesta!
Rovaniemellä oleva Ollakan yritys, joka myy ja korjaa puhelimia, on myös erikoistunut jakamaan asiakkaiden, TEKSTAREITA!
Kun joudut viemään puhelimen huoltoon ja sieltä annetaan tilalle puhelin, niin saat huomata, kun se yhdistetään omaan operaattoriin, että siellä on kymmeniä toisten ihmisten viestejä.
Vastaanotetuissa kuin myös lähetetyissä ja tietenkin jokaisessa näkyy kyseisen henkilön puhelinnumero ja näin ollen saat selville, jokaisen niitä lainaavan asioita, jopa rahanlainaukset, tai suhteet, kenen kanssa kukakin käy rehveillä eli se vastaa täydellisesti täällä,
SEITSEMÄNPÄIVÄN LEHTEÄ!
SEITSEMÄNPÄIVÄN LEHTEÄ!
Missä on asiakkaan yksityisyyssuojan rajat, eikö yrityksillä ole mitään vaitiolovelvollisuutta?
Itse ollessa liike elämässä, ei ollut puhettakkaan, että olisit voinut jakaa asiakkaiden tietoja, muille asiakkaille!
1 kommentti:
Tänäpäivänä ei ole missään yksityissuojaa, ei terveydebhuollossakaan!
Siellä on saatu vaitiolovelvollisuus pois siten, että kaikki asiakkaat, kun otetaan operointiin vastaan mennessä yhteisessä odotustilassa.
Siinä pitää käydä läpi kaikki valmiiksi täyttämät lomakkeet, mitkä on lähetetty asiakkaalle, kun on sinne tulossa hoitoon!!!
SIIS; lääkkeet ja sairaudet ja samoin annetaan operoinnin jälkeen ohjeet kaikkien kuullen samassa tilassa eli nekin on markkinatapahtumia tänä päivänä!
Lähetä kommentti