lauantai 26. maaliskuuta 2011

Operaattorien tomintaa! Yksityisen asiakkaan suoja, on nolla?

OPERAATTORIT; Sonera ja  Saunalahti  molemmat  ovat erikoistuneet  julkaisemaan  asiakkaiden  salaisia  yhteystietoja!

Heitä ei  näytä  pysäyttävän  mikään! 
Heiltä  annetaan  ohjeita,  että  pitää  itse  huolehtia,  mitä  siellä on  heillä   julkaistu. 
Eli   asiakkaan   pitää   päivittäin   käydä  tutkimassa, omia yhteystietoja, että mitä he nyt ovat innostuneet ajankuluksi tietoja, itse kenestäkin julkaisemaan!!! 
Ei  ole  ihme  jos  he  eivät  kerkiä   muuten   enää   vastaamaan muihin    sattuneisiin   ongelmiin,   kun   yrittää   ottaa  yhteyttä?

Ja  tästä  vielä  veloitetaankin,  siis   salaisista  yhteydentietojen jakamisesta!

Rovaniemellä   oleva   Ollakan yritys,  joka   myy   ja   korjaa puhelimia,   on   myös   erikoistunut   jakamaan   asiakkaiden, TEKSTAREITA!

Kun   joudut   viemään   puhelimen   huoltoon   ja   sieltä annetaan   tilalle   puhelin,   niin   saat   huomata,  kun   se yhdistetään   omaan   operaattoriin,   että   siellä   on   kymmeniä   toisten  ihmisten   viestejä.

Vastaanotetuissa   kuin   myös   lähetetyissä   ja   tietenkin jokaisessa   näkyy   kyseisen   henkilön   puhelinnumero   ja  näin  ollen   saat   selville,  jokaisen   niitä   lainaavan   asioita, jopa  rahanlainaukset,  tai   suhteet,   kenen   kanssa   kukakin käy  rehveillä   eli   se   vastaa   täydellisesti   täällä, 


SEITSEMÄNPÄIVÄN LEHTEÄ!

Missä   on   asiakkaan   yksityisyyssuojan  rajat,   eikö yrityksillä   ole   mitään   vaitiolovelvollisuutta?

Itse   ollessa   liike   elämässä,  ei   ollut   puhettakkaan,  että olisit   voinut   jakaa   asiakkaiden  tietoja,  muille  asiakkaille!

1 kommentti:

Rita Vähäkuopus kirjoitti...

Tänäpäivänä ei ole missään yksityissuojaa, ei terveydebhuollossakaan!

Siellä on saatu vaitiolovelvollisuus pois siten, että kaikki asiakkaat, kun otetaan operointiin vastaan mennessä yhteisessä odotustilassa.
Siinä pitää käydä läpi kaikki valmiiksi täyttämät lomakkeet, mitkä on lähetetty asiakkaalle, kun on sinne tulossa hoitoon!!!
SIIS; lääkkeet ja sairaudet ja samoin annetaan operoinnin jälkeen ohjeet kaikkien kuullen samassa tilassa eli nekin on markkinatapahtumia tänä päivänä!

KYYNELTEN TARHA

  KYYNELTEN TARHA Käy   välillä  kyyneleet   kuiviin😢 kun   noita  uutisia katselee. Ei   riitä  nästuukit   nekään on  haettava  ...