perjantai 2. elokuuta 2013

SONERALLA ON MELKOINEN KÄYTÄNTÖ!!!!!!

Ne lupaa hyvitystä laskusta kun ei toimi NETTITIKKU 4 G,  ja  sen  jälkeen he laskuttavat  pariin  kertaan saman laskun asiakkaan tililtä, eivätkä edes siihen  mitään  vastaan kun sinne on siitä palautetta antanut, että tällaistakos  on  e-laskutuksen oikeus!!!!!!!! Kannattaa tarkistaa,  aina Soneran kuin myös yleensä muutenkin  joille on  antanut luvan  e-laskuun ja samalla suoraveloituksen, niin kuin  monta kertaa lähtee sama lasku  tililtä..???

Tämä sattui  vasta  29.7.2013 ja oli vielä  suuri lasku  heidän  huonon  nettitikku 4 G  toiminnan takia,  piti   soitella   Helpsiä  myöten   ja  se  oli  myös  parasta  kun  Soneralta  soitettiin,  tarjoten  apua.  Kysyi  henkilö,  että  olenko  sen   paikallisesta  saadun antennin  laittanut  katolle?

Siis; Osaketalossa   asuessa!!!!! Onkohan  niillä   napattu  jostain  kadulta   työntekijät,  opastamaan  asiakkkaita????

Ei kommentteja:

KYYNELTEN TARHA

  KYYNELTEN TARHA Käy   välillä  kyyneleet   kuiviin😢 kun   noita  uutisia katselee. Ei   riitä  nästuukit   nekään on  haettava  ...